Найменне адміністрацыйнай працэдуры |
Пералік дакументаў, якія прадстаўляюцца для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Тэрмін ажыццяўлення |
Тэрмін дзеяння выдаваных дакументаў |
Памер платы, якая спаганяецца за выдачу даведкі ці іншага дакумента |
Адміністрацыйныя працэдуры, прадугледжаныя пералікам, зацверджаным Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. |
||||
16.6 Выдача дазволу на выдаленне аб'ектаў расліннага свету |
заяву |
1 месяц з дня падачы заявы |
1 год |
бясплатна |
Адміністрацыйныя працэдуры, прадугледжаныя пералікам, зацверджаным пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь |
||||
6.34.1 Выдача дазволу на перасадку аб'ектаў расліннага свету |
заяву |
1 месяц з дня падачы заявы |
1 год |
бясплатна |
2.
Адказная асоба: | Сурмач Аляксандр Лявонцьевiч |
Час прыёму: | 2-ая серада месяца з 08.00 да 13.00 |
Ул.Машынабудаўнікоў, 11, каб. 301 | |
Кансультацыю па дадзенай адміністрацыйнай працэдуры ажыццяўляе | Вядучы інжынер па ААС - Пліска Яўгена Віктараўна |
Час прыёму: | Панядзелак-чацвер 8.00-17.00 Пятніца 8.00-16.00 Абед 12.00-12.48 |
Ул.Машынабудаўнікоў, 11, каб. 204 Тэл. 352 45 99 |
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца юрыдычнымі асобамі і грамадзянамі для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: Заява. Прыём дакументаў па адміністрацыйных працэдурах ажыццяўляецца ў адміністрацыі Заводскага раёна г. Мінска ў службе "Адно акно" па адрасе: вул. Жылуновіча, 17 кабінет 12, 13 тэл.: + 375 17 295 33 47
час працы: панядзелак - пятніца 8.00-20.00, без перапынку, субота з 9.00 да 13.00.